۲ پاسخ

من بودم اصن دست نمیزدم...چشم خودش خودشو پاک میکنه

خودش در میاد اصلا دست نزنی هاا خودش پلک میزنه میاد بیرون
اون الان اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۶ ماهگی