۳ پاسخ

ی روز درمیون چجوری میپزی خودت بدت نمیاد

تجربه من میگه نده زده میشه وبد غذا.من سردختراولم همین کار میکردم الان خیلی بدغذاس ولی سر این دخترم هرچی خودمون خوردیم میدم خیلی بهتره

هفته دو بار خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین و سینا مامان یاسین و سینا ۳ سالگی
مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی