سلام خانوما این لباس دخترونس یا پسرونه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

پسرونه

اسپرته

پسرونه

به پسرونه میخوره

اسپرت

به نظرم پسرونس

فک کنم هم اینوریه هم اون وری

پسرونه. به دخترونه ام میخوره.

چون قهوه ای بیشتر واسه پسره
هرچند نوزاد فرق نداره من الان ی لباس صورتی ک روش ی طرح مث دایناسور داره تن پسرم کردم

دخترونه

سوال های مرتبط

مامان حسین وهستی مامان حسین وهستی ۵ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان آرادی😘❤️ مامان آرادی😘❤️ ۴ ماهگی
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان آريــــــا🩵 مامان آريــــــا🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 ۲ ماهگی