خانما شما حس می کنید تکون های نی نیتون رو

۱۱ پاسخ

منم ۱۹هفته و ۲روزم ولی هیچی حس نمیکنم شکم هم ندارم

بله من شکم دوم هستم
جفت قدامی
از ۱۵ هفته حس کردم خفیف

من هنوز چیزی حس نکردم

نه هنوز

۳۰ الی ۴۰ زوده الان

اره خیلی حس قشنگیه🥹

هر بچه وهر بدن متفاوته گلم نمیشه ی نسخه رو براهمه پیچید یکی دیر میفهمه یکی زود خودم از ۱۷هفته تمام فهمیدم💕

نگرانی نداره ک ۱۹ هفته خیلی زوده برای تکون من تو ۲۴ هفته اینا در حد ترکیدن حباب حس میکردم الان ک ۲۷ هفتم متوجه تکون خوردناش میشم

من از ۲۵ هفته ب بعد حس کردم

من خیلی وقته چند هفته میشه حس میکنم

بستگی به جفتت داره
قدامی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری