خانوما کسی پوشک هانیز رو گرفته؟ خوبه یانه؟

۶ پاسخ

اره خوبه

ببین از لحاظ فاق بلند و نگهداشتن دستشویی عالیهههه ولی باید ببینی به بچت میسازه یانه من بین مای بی بی و مولفیکس و کوکو می و پنپرز این به بچه من میساخت

جذبش خیلی بالاست باید ببینی بچت حساسیت داره بهش یا نه

دوستام گرفتن راضی بودن منم گرفتم ببینم میسازه به بچم یا نه

سلام بله من خیلی راضیم

من گرفتم هنوز به استفاده نرسیدم انشالا که خوبه😂

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان رادین فسقلی مامان رادین فسقلی ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی