سلام خانوما آمپول ویتامین D3واسه چی خوبه؟؟؟؟

۲ پاسخ

د۳ ۱۰۰۰ قرصشو روزانه بخوری خیلی بهتره
اما آمپول هم گاها بعضیا میزنن

واسه کمبود ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۳ سالگی
مامان مامان یاس وعسل مامان مامان یاس وعسل هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرجانم👶🏻💙 مامان مهرجانم👶🏻💙 ۳ سالگی