سلام توی ۴ ماهگی جنین کجای شکم قرار داره

۲ پاسخ

زیر ناف

من احساس میکنم سمت راست زیر شکمم هست چون یه وقت هواسم نیست بد بلند میشم می‌شینم اون قسمت میگیره

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی