۴ پاسخ

والا از من پرسید تحریکی شدی یا نه گفتم نمی‌دونم . باز معاینه کرد ، باز نفهمیدم تحریکی بود یا نه 😂😂

فکر نکنم حس بشه هر کیو مهارتش اونی که مهارت داره بی‌درد معاینت میکنه چه تحریکی چه معمولی

منم هفته پیش چهارشنبه رفتم معاینه تحریکی کرد دتستشو فشار میده و میچرخونه گفت دوسانت باز شدی ولی همچنان نزاییدم

من که دیشب رفتم گفت یه کوچولو تحریک کردم ولی درد نداشت اونجوری که تو گهواره میگفتن

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری