۴ پاسخ

سلام عزیزم تو یکی از تایپیکات خوندم همسرت مورفولوژی ۱بوده با دارو رفته بالا شده ۴ میشه بگی چه داروهایی خورد همسر منم هم مورفولوژی ۲درصد هم تحرکش کمه😔

من روز سوم iulهستم دکتر پاک نیت

دوباره انجام میدی

من قزوین هرکیودیدم جواب نگرفته بود. مشگلتون چیه

سوال های مرتبط

مامان بارین مامان بارین هفته نهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری