۷ پاسخ

سلام. من الان بچم چهارماه ونیمشه هنوز پریود نشدم . کاشکی زودتر بشم

سلام عزیزم بچتون خوب شدن خداروشکر

سلام بچت بهترشد؟

طبیعیه منم اینطوری شدم

من هرماه پریود میشدم خوب تا ۳ ماه بعد دیدم زیر رحمم خیلی درد میکنه رفتم سونو گفتن بارداری من خندم گرفت گفتم مگه میشه اخه من پریودم گفتن طبیعی

منم شدم تا ۳ ماه پریود بودم نمیدونستم باردارم و گفتن عادی

اره طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط