سلام من ۷ هفته ام. خیلی لرز میکنم طبیعی؟؟

۹ پاسخ

گلم منم همینطوری بودم دکترم گف طبیعی مشکلی نداره فقط پهلو هات گرم نگهدار
یکی تو بارداری همش اتیش داره گرمشه
یکی مثل ما یخ میزنه و همش پتو دورش

منم دائم سرررددمه درحدی ک انگشتای پاهام بی حس میشن

منم همینطورم


عفونت نداری؟؟

کم خون نیستی؟؟
مشکل تیروئید نداری؟؟

بهتره بری دکتر من رفتم بهم سرم وآمپول دادن یکم بهترم

بچت دختره

منم همینطور

منم لرز میگیرتم

فشارت میوفته

پیاده روی تو ماهای اول مشکلی نداره؟

اگه جنین طوریش بشه علائم داره؟

سوال های مرتبط

مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری