۲ پاسخ

سیب‌زمینی و آب هویچ آب‌پز و با کره قاتی کنم
خیلی دوسداره

سیب زمینی آب پز میکنم با آب گوشت
بعد با کره کم سرخ میکنم
دختر من سوپ ساده و کباب تابه ای مرغ خیلی داره

سوال های مرتبط

مامان آوا👧🏻 مامان آوا👧🏻 ۱۷ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان 🐣 🎀 نفس 🎀 🐣 مامان 🐣 🎀 نفس 🎀 🐣 ۱۲ ماهگی