کسی هست به بچش نبات داغ بده؟؟

۶ پاسخ

اشتباهههه
تحت هیچ شرایطی نده با جونش بازی میکنی

نه ندههه داری با جونش بازی میکنی بخدا

ندید ترو خدا کلیه اش ورم میکنه

ندین دیابت میگیرن بزرگسالی

آره من میدم ..گاهی اوقات میبینم شکمش نفخ داره

من قنداب داغ میدم

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان هیرا❤ مامان هیرا❤ ۴ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی