تم تولد دخترم رو امتحانی چیدم خوب شده ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اره خوبه فقط بادکنک ها رو باید مرتب بچینید روبه روی هم و اون توپ ها بیشترش کن

بنظرم شلختس رو دیوار صاف انتحان کن

اون دوتا بادکنک که روشون دختر نوشته رو اگه گاز هیلیوم بزنی که اینجوری وارونه نباشن،بهتره

ای جونم اره قشنگش ده لباسش جفت پناهس

بعلههههه

خودو
خرگوشیاشو 🥹

خیلی خوبه فقط مرتب تر و صاف صوف تر باشه بهتره
خودش چ عروسک نازیه خدا حفظش کنه

عالی ❤️ 👍

بله عزیزم تولدت مبارک توپولو خانوم

اره قشنگ ♥️

بله خیلی قشنگه مهمون هم دعوت کردید

بلللللله

سوال های مرتبط

مامان لیانا 💫👶 مامان لیانا 💫👶 ۱۷ ماهگی
مامان هلن و ایلار مامان هلن و ایلار ۱۲ ماهگی
مامان سلدا مامان سلدا ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱۳ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ سالگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری