خانوما سونو وزن بودم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

بچه ت تپله فکر کنم
من ۳۱ هفته م.۱۷۰۰ وزنشه
دکترم گفت نرماله ولی ریزه س

آره همه چی خوبه خداروشکر

عزیزم شما چند هفته سونو وزن رفتید؟

عالیه عزیزم همه چی نرماله...چقدر هزینت شد؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساحل💕 مامان ساحل💕 روزهای ابتدایی تولد