۱۶ پاسخ

علایمت چی بود

دختره نی نیت

عزیزم جنسیت مشخص شد😍

همسرت چیزای گرم بیشتر میخورد قبل اقدام یا سرد خودتم هم همینطور بگو؟

دختر😁😁😍

من میگم دختره
چون خودمم حس کردم نینیم دختره و دختر شد

ویارتون چی بوده حالت تهوع داشتین یه ذره باهم حرف بزنیم سر اینجور حرفا؟؟☺

دختره

پسره

انشالله پسر هست

من حدس میزنم دخمل باشه

برا من دکتر احتمال دختر داد

دختر میگه حس ام

نمیدونم
ولی حسم میگه پسره

من میگم دخمل

من میگم پسره

سوال های مرتبط

مامان بچهو مامان بچهو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🧸💙🩵 مامان کوچولو🧸💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری
مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری