خانوما منم صبح ساعت ۳ونیم زایمان کردم

۸ پاسخ

توروخدا بگو زایمانت تو اون بیمارستان چطور بود

با ضحی محمدی پور زایمان کردی؟؟؟
طبیعی یا سزارین
من میخوام سز بشم تو ثامن میاد خانم دکتر بالاسر ؟؟؟

سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک باشه
کدوم بیمارستان؟

خیلی ممنون

سلام
منم امروز ساعت ۱۱ دخترگلم دنیا اومد

مبارکه قدمش پرخیر

بسلامتی عزیزم طبیعی بودی؟؟

مبارک باشه طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان میران 👶 مامان میران 👶 ۵ ماهگی