بنظرتون دختره یا پسر؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اینک خیلی تاره

سلام ضربان قلب اولیت چند بود

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

سلام خانما الان از پیش دکتر اومدم گفت توقع داشتم کیسه زرد تشکیل شده باشه ولی صبر کن تا دو هفته دیگه

بنظر من دختره

دخترا

دختره

چندشد هزینه سونو

چند هفته و چند روزت بود رفتی سونو ان تی جنسیتم گفتن

اینجا خیلی معلوم نیست ولی فک کنم پسره

پسره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آلوچه🩵 مامان آلوچه🩵 ۹ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی
مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی
مامان حسینم🩵 مامان حسینم🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد
آسمونی 👼✨️ آسمونی 👼✨️ قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی