۵ پاسخ

میشه کسی بیاد پیووی من

من خداروشکر از طرف ژن دوقلوزایی دارم هم مادرم دوقلو زایده هم مادرشوهرم ولی من میترسم دوقلو باردار بشممم

میشه امااسترس ونگرانیش زیادترازدوقلوزایی طبیعی هست

من ۹ سال پیش با کلومفین و آمپول اچ سی جی

خیلیا

سوال های مرتبط