تورو خدا نیا 😭😭

تصویر
۸ پاسخ

منم مثل توام امروز.روز موعومه

ان شاالله که بارداری
منم یک روز و نیم تاخیرم😂

انشالله ک بارداری..منم تو تایپیکام هست. روز موعدم میگفتم توروخدا نیا دیگ😂 و خداروشکر نیومد

چندمبن بارته معصومه امپول میزنی ازادسازی؟؟؟

انشاالله که نمیااد

سلام دعا کنین پریود نشم و باردار باشم

الهی که نمیاد وبارداری

منم دوروز تاخیرم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان selin مامان selin هفته چهارم بارداری
شیدا شیدا قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری