اینم جواب سونو




خداروشکر همه چی خوب بود

تصویر
۸ پاسخ

الهی شکر که جواب سونوت خوبه بود فاءزه جان.

سلام مبارکه الان 12هفته نشون داد جنسیت دختره پ چرا میگن معلوم نمیکنه سنو

مبارکه عزیزم دخترتوسوپرایز کن😍😍😍

مبارکه عزیزم‌حدسم درست بود گفتم دختره خخخخ

بسلامتی عزیزم

مبارکت باشه عزیزم. خدارو شکر. میگم احتمال جنسیت هم بهت گفت.

خداروشکر جنسیت بهتون نگفت؟

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیان و تودلی💜 مامان کیان و تودلی💜 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا🐣🌱🧿 مامان رستا🐣🌱🧿 ۷ ماهگی