سلام خانما ب نظرتون ذخیره تخمدانم خوبه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خب پس مشکلی نیست

عزیزم هزینش چقدر شد؟
ازمایش خونه؟
میشه یکم راجبش توضیح بدی
مشکلت چی بود رفتی ازمایش دادی

گلی تیروییدت بکم بالاست احتمالا قرص میده
مال منم ذخیره تخمدان ۳ خورده ایه

اگه پایین هستش دوباره آزمایشت رو تکرار کن. برای من یبار نیم بود رفتم دوباره تکرار کردم دیدم ۱٫۷ هستش. دکتر گفت اولی اشتباه شده

چند سالته؟آره خوبه

بله خوبه مال من زیر ۱ هستش

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری