معاینه شدن در ۳۷ هفتگی

۴ پاسخ

دکتر منم گفته ۳۷هفته و ۳روز بیا معاینه تحریکی چون شوهرم مرخصیش میفته سوم برج۸دیکه گفت بزار خودم بیام بعد برو ک ی وقت خاستی زایمان کنی خودم باشم

بشو هیچ مشکلی نداره منم شدم مگه چیکارت میخوان بکنن..شل بگیر ۴ثانیه کلا زمان میبره هیچ مشکلی ام تو این هفته دیگه نداره

منم ۳۷ هفته معایکه شدم

نزاری اصلا چون الان احتیاجی نیست

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین👣 مامان آرین👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان اقا شاهان🥹 مامان اقا شاهان🥹 ۳ ماهگی