۳ پاسخ

طبیعیه من دو روز خیلی خیلی تکون میخورد جوری که هم استرس گرفتم هم دلم یه جوری میشد رفتم پیش دکترم به اصرارخودم یه سونو گرفت خدا روشکر همه چی اوکی بود
خیال خودمم راحت شد

بله، خیلی ام خوبه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط