بازم پریود 🫡🫡🫡

۴ پاسخ

😔😔😔

عیب نداره فدات شم حتما یه حکمتی توشه .خدا یه نینی نازو سالم و گوگولی بهت میده صبر داشته باش دختر

چقدر گناه داریم کاش این استرس تو وجودمون میشد کنترل کرد

😔😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
👑(الله)👑 👑(الله)👑 قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان پناه 💕🌱 مامان پناه 💕🌱 ۲ ماهگی
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان فنقلی🐣 مامان فنقلی🐣 هفته ششم بارداری