دوغ محلی اگه کمم بخوری ضرر داره؟ 🥲

۸ پاسخ

نه نداره ما مادرشوهرم اینا درست میکنن لبنیاتی دارن یکی از همسایه هامون خانومه باردار بود روزی یه جای نوشابه باید دوغ محلی میخورد😂بچشم سالمه و ماهه

زیادم بخوری ضرر نداره کی گفته دوغ بده
فقط چون طبعش سرد هست میگن تو مصرفش دقت بشه واگرنه هیچ ضرری برای جنین نداره

من دوماهمه هرموقع دوغ داشته باشیم میخورم

بیخودی خودتونو اذیت نکنید همه چیز به اندازه بخورین ضرر نداره

نه بابا .کی گفته دوغ ضرر داره

آره عزیزم بهتره نخوری

من هر روز می‌خورم 🥴

والا من‌هم‌پنیر باز هم‌دوغ بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی هفته بیست‌وهفتم بارداری