دوغ آبعلی ضرر داره بخورم؟

۶ پاسخ

زیاد نخور ورم میکنی من خیلی ویار دوغ داشتم چند باری اشکال ندارد

سر دخترم چقدررررر میخوردم خودا

نه منکه عاشقشم از بس میخورم که حد نداره

فک نکنم زیاده روی نکن

دکتر من بهم گفت هرچی دوست داری بخور به اندازه
فق اب هویج نخور و جگر چون ویتامین آ بالا داره ضرره

والا نمیدونم ولی من اینقدر خوردم و میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🌙 مامان ماهلین کوچولو🌙 ۶ ماهگی