۱۲ پاسخ

داروخانه
شورت های سرجی میگن بهتره

ب نظرم شورت سرجی بگیری بهتره

داروخانه ها دارن . من گرفتم برای امتحان اذیتم میکرد

به درد نمیخوره نگیر شورت نخی بهتره

داروخونه گلم من میخام بگیرم بنظرم واسه ت بیمارستان خوبه میندازیش میره راحت

اره یه شماره بزرگترشورت خودمون بهتره

آره بگیر از داروخانه خیلی واجبه و گرنه تو بیمارستان باید هی شورت بریزی بیرون

به دردنمیخوره نگیر

داروخانه

شورت سرجی داروخانه داره

من دارو خانه گرفتم

داروخانه دارن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی