۸ پاسخ

برقص
ورزش کن
راه برو

سلام عزیزم منم رفتم زایشگاه الان گفت دوساعت نمیدونم چندساعت دیگه زایمان میکنم میشه بگی از شما چندسانت بود

جارو نپتون بردار همه خونه رو جارو بزن. زانو رو زمین
پیاده روی کن
ولی خودت رو خسته نکن که واسه زایمان توانایی داشته باشی.
انشاالله زایمان راحتی داشته باشی

دوش آب گرم بگیر مایعات بخور

5طبقه پله بالا برو و پایین بیا باز میشه

سلام ببخشید درد داشتین رفتین؟

مال من ظهر گفت دو سه سانتی شب زایمان کردم

چه کارایی تااون موقع بکنم؟؟ 🤕

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین ۲ ماهگی