خانما تیروئید نمیزاره ادم باردار شه؟

۶ پاسخ

من تیرویید توبارداری میگیرم و دارو میخورم و بچه هامم سالمن بعد اینبار قبل بارداری ازمایش دادم دوباره تیرویید داشتم دکترم دارو داد گفت جلو بارداری رو میگیره بخور بعد اقدام کن

من تیروید داشتم دارو خوردم خوب شد ولی برای بچه دارشدن مشکلی نداره اگر کم کار باشه

فک نمیکنم مشگل داشته باشه اخه ی فامیلا ما باردارشده اتفاقا بچشم سالمه خداروشکر

اره.

بعضیا میشن بعضیا نه

اونایی هم که بشن برا بچه خطر داره مثلا ممکنه سقط بشه

باید اول تیروئید کنترل بشه بعد باردار بشی


گروه اقدامی دارم خواستی بیا داخل تلگرام

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری