۳ پاسخ

تو سوپ بنداز خوبه
من این ترمیبو درست میکنم پسرم دوست داره، بلدرچین ، سیب زمینی ، هویج ، آلو بخارا ، گوجه ، زردچوبه ، نمک و دارچین کم

من سوپ و آبگوشت درست میکنم

خیلی فرق نداره که فقط بدون رونش خیلی گوشت نداره واسه یه وعده من خودم اگر رون بندازم دوتا میندازم اگر سینه باشه یکی

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهشتم بارداری