۷ پاسخ

سلام عزیزم .خوبی؟ نی نی خوبه..راستی ولیعصر هزینشو آنلاین پرداخت کردین ؟ یا هزینه رو دادین بعد رفتین از بیمه گرفتین چقد شد

مبارک باشه عزیزم😍

آخی عزیزم مبارکه انشالله بسلامتی
طبیعی یا سزارین؟

ای جان مبارکه
چند هفته بودی مگه

عزیزم چند هفته بودی

ای جان
مبارکه

خداروشکر عزیزم ایشالا زودتر و به سلامتی بغل بگیریش

سوال های مرتبط

مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه شدم مامان جوجه شدم ۱۳ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته چهلم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۲ ماهگی