خانما من نگرانم پسرم ۲سال و ۴ماهشه ، ماما و بابا نمیگه ، اشاره نمیکنه فقط دست منو میکشه سمت چیزی که میخوادتش، به نظرتون اوتیسمه؟
سلام عزیزم بچتون خوب شده؟ بچه منم مشکل در بلعیدن داره
حتما ببر
عیب رو بچت نزار خواهر اگ شیر خودت رو میدی ک قطش کن خوب میشه بچه منم همش غذا له شده بهش دادم از ترسی نپره تو گلوش دیدم نمی شه کم کم مثلا سیب درختی خودمون خوردیم یکی هم دادیم دستش اول گاز میزد مینداخت بیرون دگه الان همه چی تقریبا میخوره
کاردرمانی باید ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.