۷ پاسخ

عزیزم دوماه بعد ای یو ای استراحت بده آن شالله خود به خود بشه
من تو رست خدا خواست بهم داد
خدابزرگ

اره فک کنم دیگه الانم نشون بده

خبرشو به ما هم بده انشالله مثبتی 🤩

سلام عزیزم کجا آیو ای کردی دکترت کی بود؟

ایشالله که جواب گرفته باشی

اره نشون میده ولی من دکتر گفت تست نده برو ازمایش

به سلامتی گلم ایشالله مثبت بشی.چقد هزینه کردی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته بیست‌وسوم بارداری