تو سونو انومالیتون وزن جنین چقد بود ??
ازمن 210خوبه?

۹ پاسخ

ماله من ۱۵۰ بود😵‍💫

برای من ۲۸۰ بود

من ۱۸ هفته و یک روز بودم حدودا ۲۵۶ گرم

من 17 هفت‌و 4 روز 204 گرم بود

215 بود برای من

۲۲۰بود

ازه خوبه👍🏻واسه من ۲۴۰ بود

برا من ۲۲۸بود

فک کنم بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ باید باشه این محدوده فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیستم بارداری