نظرتون درمورد این داروها؟

تصویر
۱۴ پاسخ

از داروهات فهمبدم پیش جعفری زاده میری😂منم میزدم از اینا. دو دوره زدم نتیجه نداد.

این آمپول برای چیهه؟

منم جواب نگرفتم با سینال

نمیدونم داروهای چی هستش
ولی ان شالله که نتیجه و جواب بگیری باهاش

لعنت به همشون
خدا کنه بدون دارو ادم باردار بشه من ۷ ماه مصرف کردم

اصولا روز سوم پریودی تا پاکی میزنن امپولارو بعد میرن سونو تا ببینن رشد کرده یا نه

۷سال تجربه کردم

چرا انقد زیاد سینال اف داده

رفتی پیش تیزرو؟
ازش متنفرم

خوبه امید ب خدا انشالله نتیجه میگیری

این همه برا یه چیه عزیزم

خیلیا نتیجه‌گرفتن

سوراخ سوراخ شدن در راه است

ایشالا نتیجه بگیری عالین

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری
مامان عرفان مامان عرفان قصد بارداری
مامان گندم خانم🩷 مامان گندم خانم🩷 هفته نوزدهم بارداری