نظرتون درمورد دکتر خباززاده؟؟

۲ پاسخ

سلام من برا زایمانم رفتم پیشش اصلا راضی نبودم سزارین.

ی نوبت خودت برو پیشش بهتر تشخیص میدی

سوال های مرتبط

بانو♥️🌱 بانو♥️🌱 قصد بارداری
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۳ ماهگی