۴ پاسخ

آوا، نوا هم من خیلی دوست دارم🥰 ولی فکر کنم شما دوست دارین با الف شروع بشه

آوا خیلی خوش تلفظه بنظرم

آوا

آوا بنظرم

سوال های مرتبط

مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد