۱۹ پاسخ

منم از اول تا الان

منم دارم

من کمر درد و لگن درد دارم🥲

کی میرین انومالی؟

اخ خواهر نگو کمر درد ک از اول بارداری پدرمو در اورده کاملا هم طبیغیه

اره منم دارم

اره هفته های بالاتر بدترم میگن میشه

از اول داشتم چون دیسک کمر دارم بیشتر استراحت میکنم الان شبها درذش شدید میشه

عکس سونو ۱۲ هفتمو بفرسم میتونید جنسیتو تشخیص بدین؟؟

اره منم کم ولی دارم

نینی پسر بیشتر درد تو کمر میندازه

من داشتم شدیدد هم بود رفتم پیش دکترم امپول و سرم و شیافو ... داد
الان بهتر شده اما بازم تا یکم بشینم درد میگیره

من وای از درد کمر و شکم

اووف من مردم از درد کمر

اره عزیزم

اره ازاولش داشتم تاالان🥲

منم دارم

هرچی بزرگتر میشه نینی فشار بیشتر میشه منم هعی کمردردام بیشتروبیشترمیشه

اره کم و زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی