وای این پریودی چیه اخه از کمر درد مردمممممممم

۳ پاسخ

خوش به حالت ماهانه شدی

قرص مفنامیک اسید بخور

شاید باورت نشه ولی من تو عمرم درد پریودی نکشیدم و بعضی موقع ها فک میکنم که نکنه من ترنسم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۴ ماهگی