۳ پاسخ

من از هفته ۳۶ استفاده کردم همراه با پیاده روی خیلی خوبه فقط وقتی میذاری نباید بلند بشی تا یکی دو ساعت سعی کن قبل خواب بذاری

من از ۳۵هفته شروع کردم

مامای من گفت از 37هفته

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی
مامان سردار مامان سردار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد