۲۲ پاسخ

متخصص یا فوق تخصص غدد

غدد
من رفتم زنان قبول نکرد

غدد یا داخلی

غدد بری بهتره

آزمایش اولیه باداری رو اگه دادی باید نشون میداده!!

متخصص غدد یا داخلی

متخصص غدد

غدد ...

من قبل از باردار شدن پرکاری تیرویید داشتم و با دارو کنترل شد،وقتی باردار شدم رنج هرمون تی اس اچ تغییر میکنه بنظرم حتما حتما زیر نظر متخصص غدد خیلی خوب باشید چون نیاز به بررسی و معاینه فیزیکی و گاها سونوگرافی از غده تیرویید هست تجویز داروی کم کاری میتونه زیر نظر پزشک زنان هم باشه اما برای پرکاری حتما پزشک غدد/توی اصفهان دکتر بهرادمنش فوق تخصص غدد هست و من دو ساله بیمارشونم برای بیمارای عادی نوبت گرفتن خیلی سخته اما اگر بگید که باردار هستید شاید قبول کنن بدون داشتن نوبت اینترنتی ویزیت بشید

غدد یا داخلی بهتر از زنانه

برو دکتر غدد

از قبل بارداری پیش دکتر غدد میرفتم باردارم ک شدم دوبار رفتم بعدش ک رفتم پیش دکتر خودم گفتم دکتر غدد خب هر دفعه ک میرم میگه همون قرص و بخور و ازمایش مینویسه میشه دیگه نرم گفت نمیخاد بری خودم برات آزمایش مینویسم و کنترلش میکنم

غدد برو ✅

غدد قطعا

اگه رفتی پیش دکتر غدد حتما بهش بگو بارداری ولی بنظرم زنان بهتره چون با توجه به بارداری بهت دارو میده که رو جنین تاثیر نداشته باشه

عزیزم اگه قبلا دارو میخوردی الان میزانشو دکتر زنانت بهت میگه ولی اگه دارو نمیخوردی برو پیش غدد

دکتر زنان برا من آزمایش نوشت بعد خودش بهم دارو داد

غدد بری بهتر
نوبتشون طولانی بود متخصص داخلی برو

من هر سه تا بارداری‌م تیروئید داشتم، ولی دکتر زنان خودش بهم دارو میداد و دیگه پیش غدد نرفتم

زنان اوکیه، غدد هم اوکیه

متخصص غدد

باید برید پیش دکتر غدد

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری