۵ پاسخ

ب نظر من نخور
گلاب خیلی گرمه اصلا نخور

نمیدونم والا یا گوگل سرچ کن یا ب دکترت بگو

دکترم به من گفت خوب نیست

گلاب میگن خوب نیست که

ک چیکار کنی بخوری؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی  👶🏼 مامان نی نی 👶🏼 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد