۱۳ پاسخ

نه عزیزم از نظر من اصلا جالب نیست باز خودت می‌دونی

ن عزیزم قشنگ نیست البته سلیقه خودت مهمه

خوشگل

سلیقه من نیست

منم حس میکنم قدیمیه. آنقدر که لباسای خشگل تر هست برا دخترا که توقع ها بالا رفته😂😍

من خوشم نیامد عزیزم سلیقه من نیس

تن خورش شیکه

خیلی مجلسیه، هر جایی نمیشه پوشید

البته بستگی داره به تن دختر گلت بشینه یا نه

خوشگله

نه مهره هاشم ممکنه بخوره

اره عزیزم خوشگله

خوشگله

سوال های مرتبط

مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۷ ماهگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی