از چیه دخترم دندون در نمیاره از کلسیم
؟

۷ پاسخ

بعضی هادیرتردرمیارن

عزیزم هرچی دیر تر بهتر چه عجله ای داری خیلی ها تو یک سالگی در میارن

دختر من ۸ ماهگی دراورد پسرم ۵ ماهگی هر بچه فرق داره هر چی دیر تر در بیاره بهتر اگه بعد یک سال و چند ماه در نیاره دکتر چکاب مینویسه کمبود کلسیم. دی یا چیزهای دیگه مانع درآوردن دندون میشه

هرچی دیرتر بهتره ولی میگن بخاطر دی وکلسیم میشه

دختر منم در نیاورده هیچ خبری هم نیست هرچی دور تر بهتر

عزیزم دختر منم هنوز در نیورد بهتر که دندوناش دیر تر خراب میشه

تا یک سالگی وقت داری ..الکی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ❤️طنین❤️ مامان ❤️طنین❤️ ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان محیا جان🤱🏻 مامان محیا جان🤱🏻 ۱۰ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی