اسم هادی قسنگه یا خیر

۷ پاسخ

اسم همسرم❤️

قدیمی

آرههه

نه خوب نیس.قدیمیه. مثلاً هیراد قشنگ تره.امروزیه

قدیمی

خوب نیست

قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وهفتم بارداری