۲ پاسخ

زایمان منو انجام داد تو بیمارستان اردیبهشت

من پیشش رفتم ، دکتر خیلی خوبیه ، هر چی هم تحقیق کردم خوب ازش شنیدم ولی چون بیمارستان اردیبهشت فقط عمل انجام میده نرفتم پیشش، اگه با بیمارستان اردیبهشت مشکل نداری گزینه خوبیه

سوال های مرتبط

مامان پناه اینده مامان پناه اینده قصد بارداری