خانما کیا پیش دکتر فریده انصاری رفتن

۱ پاسخ

من رفتم چن سال پیش دستشون خوبه ولی سنشون خیلی بالاس دستشون سبک بود باردارشدم ولی دوران بارداری پیش خانم اعلمی بودم

سوال های مرتبط