۸ پاسخ

ماه بعد باردار میشی انشالله
چون رحمت داره آماده میشه

سلام ببخشید دارو هم مصرف کردی؟؟یا همین‌طور اقدام بودی؟؟

منم چهار روز زودتر پریود شدم 😔

رحمت داره اما میشه 🤗🤗🤗

مال اقدام لتروزول بخور و آمپولم آزاد سازی هم بزن خیلی زودتر جواب میگیری

ب قول مامانم میگه جنگ بچست یعنی میخای باردار بشی

چند وقت اقدامی؟

رحمت داره آماده میشه خوشحال باش

سوال های مرتبط

منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
شیطون بلا🤪 شیطون بلا🤪 قصد بارداری
مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وششم بارداری