امروز موعدمع علایم ندارم

۴ پاسخ

منم موعدمه علائم ندارم

انشالله نی نی داری

استرس نداشته باش و سعی کن بهش فکر نکنی

من علائم دارم و دیروز باید پریود میشدم ولی خبری نیست

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا روزهای ابتدایی تولد